Raczer

Interested in Advertising on 780Tuners?  Please contact us

Search:

Page 1 of 40 1 2 3 4

Search: Search took 1.00 seconds.

  1. Too late. Shoulda paid the 4g extra to get...

    Too late.

    Shoulda paid the 4g extra to get one with it, because ill fitting aftermarket bumpers still will cost you $800 each for non painted ones, and i'd ballpark the sideskirts cost $500+...
  2. Fasttrack and impulse are fun. Speeders can eat a...

    Fasttrack and impulse are fun. Speeders can eat a dick
  3. I am both tall and fat. We should start a league....

    I am both tall and fat. We should start a league. You're only tall/gigantor but I'd give you a run for your money. lol
  4. i'm 6 3, 215 pounds lol. Yes rob, i'm little...

    i'm 6 3, 215 pounds lol. Yes rob, i'm little compared to u but ur Gigantor lol.

    And yes, weight plays a huge factor :(..... but i've been to fast tracks only a few times, and i still placed 9th...
  5. Like I said.. my 4 month old chrome bumper is...

    Like I said.. my 4 month old chrome bumper is starting to develop rust spots.
  6. Replies
    82
    Views
    2,209

    regardless of year. didn't rust before but rusts...

    regardless of year. didn't rust before but rusts now. seems like a problem
  7. Replies
    57
    Views
    1,537

    Fuck me I wish I got roughly 15-20% raises every...

    Fuck me I wish I got roughly 15-20% raises every year.
  8. Who I feel sorry for is the poor schmuck who's...

    Who I feel sorry for is the poor schmuck who's been grinding away for years and years to finally get the $15/hr through raises at some shit hole in a small town, and then bam.. new hire makes $15/h.
  9. Replies
    57
    Views
    1,537

    I thought this was 780ballerz! I tip them with a...

    I thought this was 780ballerz! I tip them with a car. If the service was goof a German car.
  10. The factory where Bugatti Chirons are built

    Damn.

    https://www.topgear.com/car-news/supercars/heres-how-you-make-a-bugatti-chiron-hypercar
  11. Replies
    9,006
    Views
    885,842

    You're disgusting.

    You're disgusting.
  12. Replies
    9,006
    Views
    885,842

    those wings look disgusting.

    those wings look disgusting.
  13. Replies
    9,006
    Views
    885,842

    Fuck I want wings now. I'm not gonna post a...

    Fuck I want wings now.

    I'm not gonna post a pic of it, but going to the keg for lunch.

    They only open for lunch 2 weeks out of the year during the holiday season. Been 3 times already haha
  14. Replies
    96
    Views
    5,548

    Bitcoin and most other crytos dropping lately....

    Bitcoin and most other crytos dropping lately. Wonder how many people are suicidal now cause of bitcoin. "It can never crash" lol
  15. Thread: Hot Fozz

    by KennyJames
    Replies
    183
    Views
    16,474

    at first i was like oh no whats h doing to his...

    at first i was like oh no whats h doing to his interior, but then turns it around to make it look great
  16. There is a pile of vehicles that have a fuseabe...

    There is a pile of vehicles that have a fuseabe link on the starter wiring. The shitty part is the starter is under the intake manifold.
  17. I had to call the company roadside assistance as...

    I had to call the company roadside assistance as ours wouldn't start either... but it was -35*C overnight in Fort Mac. Apparently these FUCKING TRUCKS HAVE A FUSEABLE LINK ON THE POWER CABLE TO THE...
  18. In-Law's 2017 XD Platinum gasser refused to...

    In-Law's 2017 XD Platinum gasser refused to start, yesterday... A blistering -11 after a foot of snow in Calgary.
  19. Sounds very similiar to how the 1st gen titan...

    Sounds very similiar to how the 1st gen titan drives.

    The reason you are spinning so much is the truck is designed to be "punchy", gives you the feeling of power. And the old trucks 5.6 made 320hp...
  20. I drove the Titan a few months ago and I did not...

    I drove the Titan a few months ago and I did not really care for it. I just found that Nissan is trying way too hard with it. Everything seems too big and over the top to make it feel like a big...
  21. Replies
    9,006
    Views
    885,842

    I haven't had a phone bill in 6yrs. #Winning.

    I haven't had a phone bill in 6yrs. #Winning.
  22. Replies
    1,851
    Views
    165,833

    I'm super random with my time since I have no...

    I'm super random with my time since I have no fixed schedule, it usually depends on what I'm doing everyday.

    Yeah I'm not much of a talker, usually just say hi and move on. It been so long since...
  23. Replies
    9,006
    Views
    885,842

    LOL @ you're

    LOL @ you're
  24. Replies
    9,006
    Views
    885,842

    You’re* I did add to it. I bought the evo over...

    You’re*

    I did add to it. I bought the evo over the STI because it was a better driving car.
  25. Replies
    9,006
    Views
    885,842

    gayer than cum on a moustache.

    gayer than cum on a moustache.
Results 1 to 25 of 1000
Page 1 of 40 1 2 3 4